01 listopad
2022
KATEGORIE NOVINKY

Příběhy našich klientů - řešení škodní události

Jolyon Mungenga,
Napsal JOLYON MUNGENGA,
Paní Jana Peterková (42 let) Paní Peterková, matka samoživitelka, měla pojištěný dům u jedné pojišťovny. Jednoho dne se rozhodla, že odjedou s dcerou na dovolenou, kde strávila krásný čas, ale to ještě nevěděla, co jí čeká až se vrátí domů.

Když se s dcerou vrátily z dovolené, tak je doma čekalo nemilé překvapení – vyhořel jim celý dům. Požáru si nikdo ze sousedů nevšiml, jelikož dům hořel pouze uvnitř, a tak nikdo nezavolal hasiče. Následkem požáru praskla hadice na toaletě, takže nejenže celé horní patro domu bylo vyhořelé, ale kvůli prasklé hadičce bylo celé spodní patro vytopené. Dům byl neobyvatelný. Paní Peterková nám celá nešťastná zavolala o pomoc, jelikož neměly s dcerou kam jít. Okamžitě jsme zavolali do pojišťovny a celou situaci jsme začali s paní Peterkovou řešit. Podařilo se nám ještě tentýž den najít náhradní ubytování pro ni a dcerku.

Díky dobrým vztahům s lidmi v dané pojišťovně se nám podařilo do pár dnů na místo poslat likvidátora, který ihned začal situaci řešit. Paní Peterková měla správně nastavenou pojistnou částku a nebyla podpojištěná, protože klientům pravidelně servisujeme pojistné smlouvy, a tak pojistné plnění plně pokrylo škodní událost a i náklady na náhradní ubytování. 


Buďte jako paní Peterková a nechte si pravidelně kontrolovat Vaše stávající pojistné smlouvy.