POPTEJTE U NÁS POJIŠTĚNÍ ŽIVOTNÍ, ÚRAZOVÉ A PRO DĚTI

Pojištění osob online od specialisty

  • 17 POROVNÁME NABÍDKY 17 POJIŠŤOVEN
  • 98 % POJISTNÝCH UDÁLOSTÍ BYLO ZAPLACENO
  • 5 mil. Kč HODNOTA SJEDNANÝCH SMLUV ZA ROK
  • 352 POČET SJEDNANÝCH SMLUV ZA ROK
  • 95 % KLIENTŮ NÁS DOPORUČILO DÁLE

Spočítejte si pojištění pro vás a vaše děti

RÁD VÁM POMOHU S VÝBĚREM POJIŠTĚNÍ
Kontakt
Petr Ježdík jezdik@amj.cz 774 109 559 Sjednat schůzku
  • Jakub Ďuriš

    Spolupráca s AMJ bola profesionálna. Uľahčili mi celý proces vybavovania hypotéky, v budúcnosti ich určite znova oslovím. Diky

  • Bohuslav Lichnovský

    Absolutně nemohu doporučit. Lákají na výrazně nižší sazby, než které dokáží nabídnout. Se zdůvodněním, že tyto sazby jsou pro klienty s příjmem v EUR, a ani se nezeptají, zda má osoba příjem v EUR (mám).

  • Andrea Zábojníková

    Byla jsem spokojená s prací paní Krčmářové.

  • František Vodák

    Paní či slečna Andrea Suchomelová je naprostá profesionálka, lidské , ale fundované jednání. Doporučuji.

  • Kveta Peterkova

    Spokojenost, velmi vstřícný přístup a odborné poradenství na míru dle mých požadavků.

  • Jana Bartoňková

    (Translated by Google) I personally cannot recommend it. Specifically, negotiations with Mr. Procházka. First contact fine, second contact asked for information the next day with a promise to send interest rate quotes by 2pm that day. It didn't happen, next contact let me send a tax return. Which I refused for only a non-binding offer. Then he didn't hear back. The next day I had to contact him myself and graciously received an offer by mail, which really did not reach the level I wanted. Interest rate higher than elsewhere and the bank, which I don't want. The subsequent phone call, where he actively "warmed up" to him and convinced me that a higher interest rate by tenths of a percent is much better than a lower one (at the bank, which he obviously does not offer). Dissatisfaction - unprofessionalism. I have experienced several negotiations through mortgages - this was the worst, it took the longest and I would not want to repeat it. PS: I would also like to add that the amazing interest rate offered was only from one UniCredit bank with a value of 5.39% - and it was pointed out to me several times that I can't calculate, if I don't know that an interest rate of 5.39% from a bank that can't even make immediate payments is a lot better than the interest rate (I note everything for refinancing) of 4.79% at a bank that allegedly does not want to reduce interest rates on its own when they fall

    Zobrazit více
  • Lukáš Homola

    Kvalitní služby, příjemná komunikace.

  • Petra Jelínková

    Paní Suchomelová je precizní poradce. Vždy dodržela vše,co jsme si domluvily,perfektně zpracované podklady a úžasný přístup.Dekuji

  • Martim Mikulas

    Na společnost AMJ jsem dostal doporučení, ujal se mně pan Mungenga a musím říci, že jeho přístup k problematice i zákazníkovi je velice profesionální. Oceňuji zároveň dobrou komunikaci a ochotu pomoci i s triviálními problémy. Mohu s klidným svědomím doporučit!

  • Jan Holeček

    Služby, v našem případě servis spojený s refinancováním hypotéky, od společnosti AMJ mohu maximálně doporučit. Veškerá komunikace s paní Suchomelovou proběhla naprosto profesionálně a k naši spokojenosti. Velkou část náležitostí zařídila za nás a celým procesem nás bezpečně provedla, za což bych jí tímto chtěl ještě jednou poděkovat. V budoucnu se na AMJ rádi s důvěrou obrátíme znovu.

  • Pan Císař má krytá i rizika spjatá s hraním fotbalu.
    • Původní pojištění bez krytí sportu
    • Původní zajištění úraz nedostatečně
    • Nové pojištění s krytím sportu
    • Nové zajištění komplexní
    • Klient Pavel Císař
    • Věk 34 let
    PŘÍBĚHY KLIENTŮ

    Pan Císař má krytá i rizika spjatá s hraním fotbalu.

    • Původní pojištění bez krytí sportu
    • Původní zajištění úraz nedostatečně
    • Nové pojištění s krytím sportu
    • Nové zajištění komplexní
    PŘEČÍST CELÝ PŘÍBĚH

    Pan Císař se na nás obrátil s žádosti o kontrolu pojistné smlouvy, kterou si uzavřel sám na pobočce pojišťovny. Klient pracuje jako truhlář a zároveň hraje fotbal na úrovni divize. Je ženatý a má 2 děti ve věku 5 a 8 let. Splácí úvěr ve výši 300 000 Kč a jeho pravidelné měsíční výdaje činí 23 000 Kč.

    Původní smlouvu měl pan Císař nastavenou takto:
    · Smrt 100 000 Kč
    · Smrt při dopravní nehodě 300 000 Kč
    · Trvalé následky

    PŘEČÍST CELÝ PŘÍBĚH
  • Správně nastavené pojištění s přehledem pokrylo léčbu
    • Pojistná událost nádor, 10 měsíců léčba
    • Vyžití z vlastních rezerv 2 měsíce
    • Pojistné plnění 300 000 Kč
    • Vyžití z pojistného plnění 10 měsíců
    • Klient Pavel Myška
    • Věk 39 let
    PŘÍBĚHY KLIENTŮ

    Správně nastavené pojištění s přehledem pokrylo léčbu

    • Pojistná událost nádor, 10 měsíců léčba
    • Vyžití z vlastních rezerv 2 měsíce
    • Pojistné plnění 300 000 Kč
    • Vyžití z pojistného plnění 10 měsíců
    PŘEČÍST CELÝ PŘÍBĚH

    Pan Myška si u nás v roce 2013 sjednal životní pojištění, přičemž hlavní podmínkou bylo krytí zásadních rizik, jako je invalidita, vážná onemocnění a smrt. Po podrobném rozboru jeho situace jsme došli k závěru, že k těmto rizikům přidáme ještě pracovní neschopnost a denní odškodné za úraz. Dva roky poté se stalo to, co si nikdo nepřál.

    Pan Myška na preventivní prohlídce u urologa zjistil, že má nádor na varleti. A jeho život se rázem převrátil naruby.

    PŘEČÍST CELÝ PŘÍBĚH
  • Bártovi se pojistili, kdyby nemohli splácet hypotéku
    • Nové měsíční pojistné 1 424 Kč
    • Rozsah zajištění hypotéka, nemoc, úraz
    • Pojistná událost 5 měsíců v neschopnosti
    • Pojistné plnění 123 000 Kč
    • Klient Jarmila a Dominik Bártovi
    • Věk 32 a 39 let
    PŘÍBĚHY KLIENTŮ

    Bártovi se pojistili, kdyby nemohli splácet hypotéku

    • Nové měsíční pojistné 1 424 Kč
    • Rozsah zajištění hypotéka, nemoc, úraz
    • Pojistná událost 5 měsíců v neschopnosti
    • Pojistné plnění 123 000 Kč
    PŘEČÍST CELÝ PŘÍBĚH

    Manželé Bártovi měli novou hypotéku a chtěli se pojistit pro případ, kdyby ji ze zdravotních důvodů nebyli schopni splácet. Jedno pojištění už měli, a tak jsme se domluvili, že se podíváme na již existující pojistku a upravíme ji tak, aby kryla i jejich hypotéku.

    Po analýze stávající pojistky jsme jim doporučili pojištění od jiné společnosti. Bártovi byli nejprve zaskočeni cenou, protože jejich původní pojištění vycházelo na 700 Kč měsíčně, zatímco

    PŘEČÍST CELÝ PŘÍBĚH
PROČ ZVOLIT AMJ

Rozumíme investicím do otevřených podílových fondů

Standardní poradce
AMJ specialista
AMJ poradci
NÁŠ PŘÍBĚH

Proč jsme se rozhodli založit AMJ Finance

S finančním poradenstvím jsme začali v roce 2011 ve velké multilevelové společnosti, tak jako většina finančních poradců. Byla to pro nás cenná zkušenost, díky které jsme se naučili nejen to jak tuto práci dělat, ale i nedělat. Časem jsme začali vnímat omezení, které nám multilevelová společnost kladla do cesty v tom, abychom mohli klientům poskytovat kvalitní služby a také nám vadilo, že ne všichni poradci v této společnosti dělali svou práci podle našich představ o kvalitním poradenství, ale spíše za účelem rychlého zbohatnutí. Rozhodli jsme se proto založit AMJ finance & sport s.r.o. a vydat se vlastní cestou. Po založení vlastní společnosti jsme dále rozvíjeli a zaváděli do praxe naše představy o kvalitním finančním poradenství. Firma postupně rostla a přibývali poradci, kteří splňovali naše požadavky a byli schopni pomoci a poradit klientovi ve všech klíčových oblastech jako je pojištění, investice a úvěry. Díky vývoji na finančním trhu, který se neustále mění, vznikají nové produkty, jsme postupem času dospěli k závěru, že je třeba, aby se poradci více specializovali. Z našeho pohledu je dnes nereálné, aby jeden poradce dokázal klientovi poradit s nejvyšší odborností ve všech oblastech, protože každá oblast dnes vyžaduje vysoké znalosti a vědomosti, což není v silách jednotlivce. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli upravit naši službu tak, aby měl klient zajištěny všechny oblasti pod jednou střechou, ale přesto dostal v každé oblasti to nejlepší. Dnes u nás každý klient absolvuje vstupní analýzu a následně své potřeby řeší se specialistou na danou oblast. Na základě zpětné vazby od našich klientů dnes již můžeme říct, že toto rozhodnutí bylo správné. Nejen že poskytujeme kvalifikované poradenství, ale zároveň jsme se tím významně odlišili od konkurence.

Zobrazit více
? Jak to
funguje?
  • 1
    VYPLŇTE FORMULÁŘ Čím podrobnější údaje dodáte, tím přesnější bude nabídka.
  • 2
    VÝBĚR VARIANTY Podle měsíčního příjmu nebo měsíčního pojistného.
  • 3
    NASTAVENÍ ČÁSTEK Spočítáme vám doporučené nastavení pojistných částek.
  • 4
    ORIENTAČNÍ NABÍDKA Okamžitě se vám ukáže orientační cenová nabídka.
  • 5
    NABÍDKA OD POJIŠŤOVNY Do 24 hodin vám pošleme nabídku od pojišťovny.
  • 6
    PODPIS SMLOUVY Kompletní dokumentaci podepíšeme na schůzce.
  • 7
    NÁSLEDNÝ SERVIS Podpisem smlouvy vše teprve začíná. Postaráme se o vás!

Srovnáváme nabídky většiny pojišťoven v ČR

  • ERGO pojišťovna
  • Allianz pojišťovna
  • MAXIMA pojišťovna
  • NN Životní pojišťovna
  • Česká pojišťovna, ČSOB pojišťovna
  • Komerční pojišťovna
  • Česká podnikatelská pojišťovna
  • Generali Pojišťovna
  • Pillow
DALŠÍCH 6 POJIŠŤOVEN

myPLANN, mějte své smlouvy vždy po ruce

  • myPLANN

    Zálohujte si zdarma své smlouvy na zabezpečeném serveru a mějte je kdykoliv online. Teď už je nikdy neztratíte!

    Chci se registrovat

myPLANN



* Povinné položky.

Co vás nejvíce zajímá

  • 1 K čemu je dobré mít přístup do klientské aplikace myPLANN?
  • 2 Má vůbec smysl být pojištěný?
  • 3 Jak dlouho trvá celý proces od odeslání formuláře k podpisu pojistné smlouvy?
  • 4 Poskytujete i komplexní poradenství v oblasti osobních financí?
  • 5 Mohu s vámi řešit i další oblasti jako majetkové pojištění, úvěry či investice?
  • 6 Pokud již pojištění mám, mohu vám ho poslat ke kontrole, zda je správně nastavené?
  • 7 Jak dlouho trvá, než mi porovnáte nabídky pojišťoven a dáte doporučení?
  • 8 Proč sjednat pojištění u nás, v čem se lišíte od jiných poradců?
  • 9 Můžu pojištění sjednat online po internetu?
  • 10 Jaký je rozdíl mezi tím, když vyplním zkrácený nebo rozšířený formulář?